Inversiniai stalai

Grąžinimas ir garantija

Grąžinimas ir garantija

Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas sandėlyje neturi – grąžinama visa, už prekę sumokėta suma.
Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios yra įtrauktos į LR Negrąžintinų prekių sąrašą (pvz., kojinės, apatiniai). Taip pat tos prekės, kurios buvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos.

Elektroninėje parduotuvėje Inversiniaistalai.lt įsigytas prekes grąžinti galima:

Gražinimas jums patogiu metodu, užpildykite grąžinimo formą ir įdėkite kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kaip įsigijote. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.

Gąžinamą prekę siųsti adresu: „MB Sedlita”, Jono Biliūno g. 95, Šlienavos k., Kauno r., LT-53150,. Siuntimo paslaugą apmoka klientas. Jeigu už grąžintą prekę, klientas nori atgauti pinigus – juos grąžinsime per 14 kalendorinių dienų. Jeigu klientas pageidauja grąžintą prekę, pakeisti į kitą, ją išsiųsime per 1-2 darbo dienas.

Prekių garantija ir nekokybiškų prekių grąžinimas

Kai nėra nustatytas prekės kokybės garantijos terminas – vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pardavimo dienos. Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą. Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.

„MB Sedlita” įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Kiekvienas klientas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu klientas nesutinka priimti analogiškos prekės pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Už netinkamos kokybės prekes grąžinami pinigai, tiek už prekę, tiek pristatymo išlaidos.

Gavus ne tą, prekę, kurią klientas užsakė, prašome iškarto informuoti elektroniniu paštu – info@inversiniaistalai.lt. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas.